Նախագահ Վոլոդիմիր Zeելենսկու հրամանագրով ուկրաինական երեք հեռուստաալիքներ ՝ 112 Ուկրաինա, NewsOne և ZiK, դադարեցրեցին հեռարձակումը Ուկրաինայում:

Բացի այդ, պատժամիջոցների թիրախը դարձան տարածաշրջանային հեռուստաալիքները ՝ Նոր Ֆորմատ, Արիադնա TV, TV Vybor, Partner TV և Leader TV: Սահմանափակումները կտևեն հինգ տարի:

Zeելենսկու ստորագրած սահմանափակումները ներկայացվել են Գերագույն ռադայի պատգամավորի նկատմամբ «Ընդդիմության պլատֆորմից ՝ կյանքի համար» Տարաս Կոզակի կողմից: Նրան են պատկանում 112 Ուկրաինան, NewsOne- ը և ZiK- ը: Պատժամիջոցների տակ հայտնված ընկերություններին արգելափակվում են ակտիվները, սահմանափակվում են առևտրային գործառնությունները և արգելվում է երկրից գումար դուրս բերել:

Կոզակին պատկանող ինքն իրեն պահող լրատվամիջոցները սահմանափակումների կիրառումը որակել են որպես «հաշվեհարդար ոչ պիտանի լրատվամիջոցների դեմ»: Ընկերության մամուլի ծառայությունն ընդգծել է, որ այժմ «եթերում մնում են միայն հարմար ալիքները, որոնք կխաբեն Ուկրաինայի ժողովրդին« աննախադեպ հաջողությունների »մասին: Նաև «112 Ուկրաինան», NewsOne- ը և ZiK- ը և խոստացան շարունակել ուկրաինացիներին ասել ճշմարտությունը:

Ուկրաինայի լրագրողների ազգային միությունը պատժամիջոցները համարել է «հարձակում խոսքի ազատության դեմ»: «Դա կհանգեցնի տեղեկատվական պայթյունի և ցնցման միջազգային գործընկերների համար», — ասում է կազմակերպության ղեկավար Սերգեյ Տոմիլենկոն: Նա խոստացավ կապ հաստատել Journalուռնալիստների միջազգային ֆեդերացիայի, ուռնալիստների եվրոպական ֆեդերացիայի, ԵԱՀԿ խոսքի ազատության գրասենյակի հետ:

Աղբյուր