Թուրքիայում «արտասահմանյան լրատվամիջոցների գործակալի» խարանը ՝ որպես հարձակում անկախ լրատվամիջոցների վրա

47

Այն բանից հետո, երբ իշխող կոալիցիան մեղադրեց անկախ լրատվամիջոցներին ՝ իբր օտարերկրյա կազմակերպություններից միջոցներ ստանալու և օտարերկրացու համար գործակալներ կատարելու մեջ «…

Թուրքիայում կոալիցիոն կուսակցությունների պաշտոնյաները մեղադրեցին որոշ անկախ լրատվամիջոցների ՝ իբր օտարերկրյա կազմակերպություններից միջոցներ ստանալու մեջ և «օտարերկրյա գործակալներ» էին, ինչը խթանում էր պետական ​​լրատվամիջոցների հարձակման նման արշավըՀուլիսի 21-ին հասարակայնության հետ կապերի նախագահ Ֆահրեթին Ալթունն ասաց. «Մենք թույլ չենք տա, որ մեր ժողովրդավարությունը մամուլի ազատության քողի տակ խորտիկ լինի որևէ մեկի սեղանին: Մենք թույլ չենք տա հինգերորդ շարասյունը գործել նոր դիմակով: Մենք պատրաստելու ենք հասարակական կարգը պաշտպանելու համար անհրաժեշտ կանոնները և ապահովելու, որ մեր ժողովուրդը հնարավորինս շուտ հասանելի լինի ճիշտ լուրերին »:

Մինչ Ազգայնական շարժում կուսակցության (MHP) պատգամավորական խմբի նախագահ Էրքան Աքչայը անկախ լրատվամիջոցներում աշխատող լրագրողներին բնութագրում էր որպես «վճարովի գործակալներ» և «Միացյալ Նահանգների ծառաներ», «Արդարություն և զարգացում» կուսակցության նախագահ Մուհամմեթ Էմին Աքբաշօղլու ( «Նրանք, ովքեր աշխատավարձ են ստանում օտարերկրյա տերություններից, ովքեր իրենց գրիչներն օգտագործում են որպես զենք ՝ ի շահ այդ տերությունների շահերի դեմ իրենց երկրի, չեն տարբերվում նրանցից, ովքեր իրենց միտքը վստահում են իմպերիալիստներին ՝ զենքը ուղղելով մեր ժողովրդի դեմ: ”

ՊԵՏԱԿԱՆ EDԼՄ-ների մեկնարկի քարոզարշավ

Պետական ​​լրատվամիջոցներն անմիջապես միացան «Sabah», «Hürriyet» և «Yeni afak» օրաթերթերում հայտնվող հոդվածներին: P24), Medyascope (համացանցային հեռարձակում `Periscope, Youtube և Facebook- ում` 240,000 Twitter- ի հետեւորդներով), Serbestiyet և 140Journos (316,000 Twitter- ի հետեւորդներ):

Օվուրը Սաբահում գրել է. «Ամենավատը ՝ ձախ քաղաքական գործիչներն ու լրագրողները, ովքեր նախկինում նույնանում էին Դենիզ Գեզմիշի [1971 թ. Թուրքիայում տեղի ունեցած ռազմական հեղաշրջումից հետո երկու ընկերների հետ կախաղան հանած երիտասարդ առաջնորդի] հակաամերիկյան դիրքի հետ, պարզապես կույր են դառնում հաշվի առնելով Սիրիայի ժողովրդավարական ուժերի (SDF) համար հազարավոր բեռնատարների ամերիկյան զենքով մատակարարումը և վերջիններիս օգտագործումը որպես ցամաքային զորքեր տարածաշրջանի երկրների դեմ »:

Hürriyet- ի գլխավոր խմբագիր Ահմեթ Հաքանը իր սյունակում գրել է, որ միջոցներ ստացող անկախ լրատվամիջոցները պետք է խոստովանեն, որ դրանք անաչառ չեն. «Ֆինանսավորումը ինքնին խնդիր չէ: ԱՄՆ որոշ հիմնադրամներ կարող են ֆինանսավորել որոշ լրատվամիջոցներ Թուրքիայում: Խնդիրն այն է, որ վերջինս պարծենում է. «Մենք այդքան ֆանտաստիկորեն անկախ լրատվամիջոց ենք …», եթե նրանք պարզապես ասեին. «Մենք իրականում ֆինանսավորվում ենք, և ակնհայտորեն այդքան անկախ չենք», դա արդար կլինի: պ>Yeni afak- ի Հասան Օզթյուրքը թիրախավորել է Medyascope- ին և դրա հիմնադիր Ռուշեն Չակիրին, մասնավորապես իր սյունակում, պնդելով, որ 2016-2020 թվականներին ամերիկյան Crest հիմնադրամից վաճառքի օբյեկտը ստացել է $ 476,000

Նա գրել է. «Մենք տեսնում ենք, որ ամերիկյան հիմնադրամը դրամաշնորհներ է տրամադրել այլ լրատվամիջոցների: Բայց Ռուշեն Չաքիրի կայքը լավ օրինակ է այն բանի, թե ինչպես է կողմնակալ հրապարակումը իրեն դիրքավորում որպես անկախ: Կուսակցական լրատվամիջոցները «ուզում են մեզ անկախ լրագրության դաս տալ»:

Ռադիոյի և հեռուստատեսության Գերագույն խորհուրդը (RTÜK), պետական ​​գործակալություն, որը ստեղծվել է 1980-ին Թուրքիայում տեղի ունեցած ռազմական հեղաշրջումից հետո ռադիոյի և հեռուստատեսության հեռարձակումը դիտարկելու, կարգավորելու և թույլատրելու համար, արագ միջամտեց ՝ մատնանշելով «հասարակության մեջ մղված բացասական քարոզչությունը»: Նրա մամուլի հաղորդագրության մեջ ասվում է. «Unավալի փաստ է, որ Թուրքիայի համար ծրագրեր ունեցող օտարերկրացիները հաճախ օգտագործում են լրատվամիջոցները իրենց փաստարկներում: Թուրքիայի նկատմամբ թշնամանքի կոդերը արտադրվում են մամուլի ազատության պատրվակով, և բացասական քարոզչությունը թափվում է հասարակություն … Մեր տեղական և ազգային լրատվամիջոցները միայնակ չեն: Մեր երկիրը միշտ աջակցել է իր ազգային հրատարակչական հաստատություններին »:

ՌԵԱԿTԻԱՆԵՐ

Լրատվամիջոցների ազատ արձագանքման արագ արձագանքման ծառայությունը (MFRR), որի գործընկեր կազմակերպությունները ներառում են Լրագրողների թուրքական միությունը (TGS), Թուրքիայի հեռարձակման և մամուլի աշխատողների միությունը (Basın-iş) և Թուրքիայի լրագրողների ասոցիացիան, հայտարարություն է տարածել ՝ դատապարտելով «կառավարության հայտարարությունները Պաշտոնյաների կողմից, որոնք շահագրգռված են դրսից ֆինանսավորվող, այսպես կոչված, կեղծ լուրերի և լուրերի նոր կանոնակարգի ներդրման հարցում: «

քայլ դեպի Թուրքիայում ազատ լրատվամիջոցների հետագա ճնշումը բովանդակության վերահսկման միջոցով: Մենք կոչ ենք անում թուրք օրենսդիրներին ապահովել, որ ցանկացած նոր միջոցներ լիովին համապատասխանի ներքին և միջազգային օրենսդրությամբ սահմանված Թուրքիայի պարտավորություններին, որոնք պաշտպանում են խոսքի ազատությունը և լրատվամիջոցների բազմակարծությունը », — ասված է հայտարարության մեջ:

2016-2017 թվականներին 11 ամիս, «umումհուրիյեթ» օրաթերթում գրած իր զեկույցի համար նա արձագանքեց. «Ակնհայտ է, որ Թուրքիայում անկախ լրատվամիջոցները չեն կարող ապրել առանց որևէ միջոցի կառավարության ֆինանսական էմբարգոյի ներքո: Ուրեմն ո՞րն է Medyascope- ի դեմ այս հարձակման պատճառը, որը վաղուց հրապարակել է իր հովանավորների ցուցակը »:

Աղբյուր